Välkommen älskade vår..

Det verkar som att våren kommit för att stanna. All snö borta och bara grus på vägarna.
Vår betyder även massor med ute jobb på gården också. Vi har fått massor av eländesmossa på vår gräsmatta, så vi ska försöka renovera den med hjälp av gräsgödsel och mossa GTI. Får hoppas att det hjälper. Sedan är det dags att ordna med lite ved inför kommande två vintrar igen och så lite annat smått och gott. Man önskar ibland att man vore gjord av pengar och hade massor med tid.

Hoppas även att man hinner med att njuta av en och en annan solig vårdag också. Har haft riktigt mycket för mig nu på slutet. Har haft två rätt så stora pysselprojekt på g som jag ännu inte kan avslöja men som jag ska berätta om sedan och lägga upp bilder.
Har dessutom hunnit gå drygt en månad sedan den politiska utbildningen sparkade igång och såhär långt lär jag säga att jag är jätteglad att jag fick chansen att gå. Vi verkar bli ett riktigt härligt gäng. Drygt en månad kvar tills det är dags för nästa upptaktshelg i kursgården gläntan igen.

Nä, nu är det dags att fortsätta pyssla här innan sänggåendet.

Natti Natt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback