Vårkänslor..

De senaste dagarna har man haft riktiga vårkänslor, har varit runt +8 ett par dagar och dessutom regnat lite, så det mesta av snön har försvunnit. Dagarna har blivit längre och man hinner med att få solljus efter jobbet.

Har haft fullt upp varje dag sedan sist. Förra helgen lyckades jag och Maria få till en dejt i Gävle. Hon var nämligen häruppe för att jobba lite och då hade hon ledig dag på lördagen. Ett kärt återseende, går rätt långt mellan gångerna vi ses nu, av förklarliga skäl.  Du skall veta att du är saknad!!
Det är inte så lätt att få till det när hon bor nere i Mjölby och vi jobbar så olika.
Är lite långa avstånd för att bara åka ner över en helg.
Men nu taggar vi för Getaway, det blir grejer det. Startfältet ser riktigt bra ut för i år lär jag säga. Så får vi hålla tummarna för lite finväder också så blir det perfekt.

I veckan så fick jag dessutom veta att jag fått en heltid städtjänst som jag sökt efter en kollega som går i pension, vilket passar utmärkt bra för mig just nu.
Den politiska utbildningen sätter igång nu mars och börjar med en hel helg på en kursgård i Hälsingland, vilket jag ser fram emot sjukt mycket.

Träningen har jag satt igång med på allvar igen efter lång tids trassel och begränsningar pga den trasiga handleden. Jag känner verkligen vilket susen det gör. Mycket piggare och alertare alla redan.
Nu har jag gett mej fasiken på att nå mitt mål jag en gång satte.

Nu den 1:a mars firar jag och herrn i huset 10 år tillsammans också. Ofattbart lång tid. Fattar inte vart åren tagit vägen. Det har varit rena rama berg och dalbanan och vi har nog prövats på alla möjliga vis. Otroligt att han orkat stå ut med mig och mitt finska temperament.. haha
Nädå, så illa har det nog inte varit. Kärleken övervinner allt i slutänden i varjefall.
Massor av kärlek till dig min älskade! Du är mitt allt!

Idag väntar en kväll som chaufför och lite kvalitetstid med älsklingsbror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback