Härligt soliga lördag..


Gud vad underbart att vakna upp till klarblå himmel och soooolsken.
Igår hade vi brorsan och hans tösabit här på tacos- och filmkväll. Hur mysigt som helst!
Vi tittade på nån ny film som heter Hanna, men det var ingen överdrivet bra film.
Gick väl att titta på men inte mycket mer.

Igår var jag på besök hos distriktan och tog bort stygnen. Det hade läkt fint. Men slapp förstås fortfarande inte undan att ha handen lindad. Måste fortfarande vara försiktig några dagar till och får inte riktigt duscha som folk ännu. Får heller inte lyfta tungt än. Frågade dessutom om alla de här konstiga domningarna och stelheten och det kommer jag tydligen att få dras med ett braaaa tag. Trist tycker jag att man inte får sådan info vid operationen. Man visste ju ingenting om hur det skulle kännas efteråt. :(

Men jaja.. jag borde ju bli bättre iaf än jag var innan operationen..

Nä, dags att ut i solen och filosofera lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback