Juholt..

Ja, vem vet egentligen vad det är som har skett när det gäller hela den här Juholt historien? Det kan ju diskuteras i evigheter. Man kan ju dock tycka att han kanske borde ha haft lite bättre koll på saker och ting, det verkar ju dock som att regelverket inte är så tydligt skrivet heller. Hur än det är så tycker jag det är synd för socialdemokratin, för han hade kunnat bli en folkets man tror jag. Det lär väl vara förstört nu.
Det är faktiskt ganska intressant att följa allas diskussioner lite här och var, många tror sig veta massor och dömer ut och bannar till både höger och vänster. Men är det någon som egentligen vet vad som har hänt här?

Jaja, hur än det är, så tycker jag det är mycket märkligt att det alltid är sossarna och det röda blocket det grävs fram en massa skit om som sedan syns hett i media. Tur att man lärt sig att inte ALLTID tro ALLTING som sägs i TV och i tidningarna, det kan ju vara bra att försöka gräva lite djupare än så ibland.
Tror ju att det nog finns en hel del smått och gott att som är mindre smickrande om Reinfeldt och co också, synd att man aldrig hör en nyhetsankare prata om sådant.

Nog pratat om detta eländet..

Detta kommer att bli en händelserik månad...

Var på 1-årskalas häromdagen, världens bästa Isabelle fyllde år. Goaste jäntan med den härligaste stilen att ta sig fram över golven. Hon har någon typ av hasande stil istället för att gå :) svårt att förklara men jäkligt gulligt att se.
Snart fyller även Isabelles mamma år, så även det ska väl firas :)

I slutet av månaden väntas även ett dubbeldop. Presenterna är redan fixade och fiiiiint inslagna.

Har lyckats dra på mig en rejäl förkylning igen också, brukar ju få en på våren och en på hösten och ibland en emellan. Så nu var det dags igen. Hes till tusen och alldeles svullen i halsen. Inte särskilt skönt att äta och svälja kan jag säga. Hoppas att jag kryar på mig över helgen, är alldeles för rastlös för att vara hemma.

Ser dessutom fram emot Alla helgona helgen för då vankas det en liten middagsbjudning här. Kusin Fredrik och hans Amelie skall komma hit på middag. Håller på och klurar ut en vettig trerättersmeny. Har även letat fram gamla fotoalbum som nog kan komma väl till pass och ska nog ta och damma av kortleken lite ifall det blir tid för lite sådant tok..

Nä, nu tycker halsen och kroppen att det är dags att sova lite.. Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback