Jäkla baciller..

Usch vilka envisa satans baciller jag dragit på mig, de vägrar ju att ge sej. Har fortfarande lika ont i halsen som jag hade för tre dagar sedan och lika snorig också för den delen. I sådana här lägen är otrivin menthol bästa vännen.

Idag har jag blivit riktigt inspirerad.. blir nästan förvånad själv faktiskt.
Jag har nämligen sökt några kurser på högskolan i Gävle till våren. Skall bli kul att se om man kommer in på nån av dem. Det visar sig. Lite pirrigt i magen blev det efteråt.

Jag sökte fyra olika kurser:

Allmän psykologi 30hp Veckoslut,
Distans, Halvfart (50%)

Kvinnoliv och kvinnohistoria 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Kvartsfart (25%)

Barns rätt och barns röst - Socialt arbete med barn och familj 7,5hp Dagtid,
Distans, Halvfart (50%)

Handelsrättslig översiktskurs 15hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%)

Nu är det bara till att vänta och se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback