fler sökta kurser..

Kunde inte låta bli att komplettera min ansökan till högskolan så jag var in och la till två kurser till utifall jag inte kommer in på nån av de andra.

Så nu ser listan med kurser ut såhär:


Allmän psykologi 30hp Veckoslut,
Distans, Halvfart (50%), 

Handelsrättslig översiktskurs 15hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%),

Kvinnoliv och kvinnohistoria 7,5hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Kvartsfart (25%),

Etik och förhållningssätt i socialt arbete 7,5hp Dagtid,
Distans, Halvfart (50%),

Barns rätt och barns röst - Socialt arbete med barn och familj 7,5hp Dagtid,
Distans, Halvfart (50%),

Missbruk och kriminalitet 15hp Dagtid,
Normal undervisning, Halvfart (50%),

För övrigt så håller förkylningen i sig, den känns segare än vanligt. Måste vara några superbakterier som härjar. Blääh.
Sitter här i soffan och tycker synd om mig själv och tröstar mig med Pretty Woman som går på TV'n. Det är nog bästa medicinen det. Det är en alldeles underbar film, den kan jag nog se hur många gånger som helst tror jag.

Om jag hinner bli frisk så väntas det lite kvällsmöten i slutet av veckan och på lördag vankas det födelsedagsmiddag hos Cristin & Daniel då fröken Cristin ska fylla år och jag har fått förtroendet att baka något gott till kaffet. Undrar vad jag ska hitta på för tok.. jag har en idé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback