Upptagen..

Jisses vad veckorna och dagarna springer på. Var ju hur längesedan som helst det blev något skrivet här.
Men så är det när man är en upptagen kvinna..

Tiden har istället ägnats åt träning, jobb och förnyelse/rust i köket. Tanken är att det ska vara färdigt innan jul och det tror jag det kommer att bli också. Vi har beställt ny kyl och frys som vi skall få nu på torsdag. Förhoppningsvis kommer det bli såååå bra. Sedan blir det till att måla om i hallen också, men det tänker jag nog inleda det nya året med.

Det har även firats födelsedagar.. herrn i huset fyllde 45 i november så då blev det festligheter en helg helg. Av mig fick han en övernattning i Högbo första helgen i december, med 4-rätters middag, hotellfrukost och en Fot-deluxe behandling för två. Och så klart så följde ju jag med också. Det behövde vi verkligen. Vi hade hur mysigt som helst.
Svärfar firades också i november då även han har födelsedag då.

Julen närmar sig med stormsteg och snön har vart rätt så osynlig tills för några dagar sedan, så det ser ut som det kan tänkas bli en vit jul ändå. Men mer snö än såhär behöver det absolut inte komma. Vill överhuvudtaget inte ha lika mycket snö som förra året, eller ens i närheten. Uscha, det var minsann extremt.

Idag klev man upp med tuppen, kunde som vanligt inte sova. Och det har resulterat i att jag hunnit med massor med saker, bland annat att göra en sats med knäck. Tror det blev godkänt.

Nä, dags att göra sej redo för en dag med älsklingsbror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback