Rastlös till tusen..

Har haft svårt att vänja mej vid att inte kunna lyfta och dona med allting dessa två veckor. Blir så förbannat rastlös. Ska bli så fantastiskt skönt att få ta bort tutan och stygnen på fredag så jag får börja träna upp handen och axeln, framför allt att få duscha utan att behöva ha plastpåse på näven. Tänk att få tvätta håret med båda händerna.
Oj, oj, det är så mycket man tar för givet, som man är såååå van vid att alltid göra.
Det oroar mig fortfarande att jag har problem med stelhet och domningar. Jag hoppas innerligen att det är övergående.

På fredag väntas besök av bror med sin tösabit. Det blir tacosmys och film. Det blir garanterat en riktig myskväll!

Nä, dags att fortsätta kolla på the Mentalist kanske.. hur bra serie som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback